Etiketter

onsdag 9 november 2011

Föll för grupptrycket...

...och skaffade mig en blogg jag också.

Får börja med att ännu en gång säga grattis pojkvännen som äntligen hittat en lägenhet och faktiskt köpt den. <3

Idag var sista ordentliga träningspasset i agility för mig och Milton innan tävlingen på lördag. Vi började med lite olika kombinationer samt tränade en del framför- och bakombyten. Gick riktigt bra! Tränade en del på slalom, flöt på bra när jag gick på höger sida men fick inget riktigt flyt när jag gick på vänster sida. Körde sedan igenom en bana med 17 hinder. Är väldigt nöjd med första omgången dock gick han in åt fel håll i en av tunnlarna men jag tror det berodde på att jag blockerade vägen mot den rätta ingången, 99,99 % av gångerna är det trots allt jag som gör fel. Slalom satt fint men gick något långsamt och vippen gick över förväntan! Andra och tredje gången gick det utför, vi missade på slalom och rev ett hinder, tror att vi båda blev trötta på slutet.


Avslutade kvällen med att träffa en tjej från skolan och hennes hund. Jag ska passa hunden när hon och hennes pojkvän går på sittning i skolan senare i november. Hundarna verkade fungera bra ihop som tur var.

1 kommentar:

  1. tror det kommer gå galant på tävlingen :d och tack så mkt :) <3

    SvaraRadera