Etiketter

torsdag 17 november 2011

Behålla hunden eller inte?

Efter ett samtal i tisdags har jag funderat på om jag vill behålla Gerd eller inte. Helt ärligt har jag ingen aning, just nu känner jag att jag blir glad om hon får bra höfter och lyckas på testen så de tar henne. Men vad jag vet är att jag inte vill behålla henne om hon får dåliga höfter. Jag vill ha en hund jag inte behöver fundera på om hon hade ont när vi var ute och sprang etc. Hade jag köpt henne som valp hade det varit annorlunda, då hade jag ju tagit på mig ansvaret för henne resten av hennes liv. Får vänta och se hur det blir helt enkelt, är nog bara bra om jag inte bestämmer mig för att jag vill ha henne. Blir nog sjukt svårt att lämna bort henne då.

2 kommentarer:

  1. Där var hon inte gammal :P väldigt söt dock

    SvaraRadera
  2. Aaa kommer nog bli himla svårt att lämna bort henne nu när hon blivit en i familjen.. Men håller med dig om dåliga höfter!

    SvaraRadera