Etiketter

torsdag 10 november 2011

Flera utropstecken i rad...

...är det bara jag som tycker att vissa använder det för att försäkra sig själva (och andra för den delen) om att man verkligen menar det man skriver fast att man egentligen inte gör det?

Blev ett kort agilitypass för Milton med träning på slalom och bakombyten nu på förmiddagen. Gick överlag riktigt bra men han försvann ut genom näst sista porten i slalom ett par gånger så jag får verkligen försöka hinna dit för att vägleda honom.

Hade ut Gerd för att fortsätta träna upp henne i leken. Använde mig av två likadana repbollar med snöre på. Kastade iväg den ena och när hon hämtade den och sedan vände sig mot mig sprang jag iväg och lekte med den andra bollen, detta för att öka upp farten och motivationen för bollen jag har i handen. När hon kom fram till mig kastade jag iväg bollen jag hade i handen och plockade upp den bollen hon hämtade förra gången och gjorde samma sak igen. Fick inte riktigt upp någon bra fart idag men det är bara att träna vidare. Tränade även lite kamplek där hon fick vinna varje gång hon försökte dra åt sig bollen. Detta gör jag eftersom hon har en tendens att bara sitta och hålla i bollen utan att försöka vinna den.

Nu blir det skolan en stund och sedan bär det av mot Göteborg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar