Etiketter

torsdag 15 mars 2012

Idag...

Idag var det dags för studiebesök på Astra Zeneca i Göteborg så var uppe med, eller kan det innan tuppen, klockan 5 gick jag upp hur som helst. Rastade hundarna en lång sväng eftersom de skulle vara ensamma i ett par timmar på förmiddagen innan min granne skulle komma hem och göra dem sällskap. Bussen skulle rullat iväg klockan 7 men eftersom det kom en buss med för få platser fick vi åka och byta buss och blev på så sätt sena... AZ var hur som helst väldigt stort och om inte alla dörrar var låsta hade jag gått vilse på nolltid :P Vi lyssnade på föredrag samt fick se lite möss och hundar.

Sen bar det av hemåt, tog en promenad med grannen och bestämde mig sedan för att träna lite agility eftersom jag inte hade något bättre för mig. Blev lite hoppteknik för Milton, även på böjt spår idag. Han var jätteduktig och tog bara näst sista och sista hindret i ett språng någon enstaka gång. Jobbade även på att få upp fart genom slalom genom att lägga leksaken bortanför och han jobbade på bra. :) Gerd fick träna slalom och idag verkade det som att hon förstod. Hon verkade även taggad på att börja slalomen varje gång vilket var kul att se. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar