Etiketter

torsdag 12 januari 2012

Göteborgs varvet 2012...

Insåg att det, idag, bara är 4 månader kvar till Göteborgs varvet. Frågan är hur jag ska lägga upp träningen i vår. Förra året körde jag en lång och långsam runda (ansträngde mig för att springa under lång tid men brydde mig inte speciellt om sträckan), en snabb runda på ca 5 km samt en 5-8 km runda i normaltempo. I år skulle jag vilja lägga in intervallträning och backträning, får se om jag byter ut "snabbrundan" eller om jag lägger till ett extra pass. Är i varje fall riktigt peppad på att få springa igen och försöka bättra min tid.

2 kommentarer:

  1. Och slå Agges tid kanske.. ;) Det skulle kanske peppa honom att komma i form å springa igen! ..så för min skull kan du ju ha det målet! Haha :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag lovar jag ska försöka slå alla killars tid. :P Är det jag mot killarna tro?

      Radera