Etiketter

torsdag 5 januari 2012

Bortglömd blogg...

Har haft så mycket att göra de senaste veckorna att jag inte hunnit med bloggen. Under jullovet har jag iallafall hunnit med att flytta till en lägenhet i Göteborg med pojkvännen (självklart har jag min egna kvar i Skara eftersom studierna är slut om först 1,5 år), firat jul med mamma den 23e, firat jul med pappa och hans fanilj den 24e, kalkonmiddag den 25e, därefter jobbade jag en vecka och sedan var det till att fira nyår med vännerna, sedan lite mer jobb och en massa pluggande.

Hundarna har mest fått luffsa runt för att hitta nya väger att promenera i närheten av lägenheten här i Göteborg men vi har även hunnit med en del klicker träning. Är dock taggad på att komma igång med agilityn igen! Hoppas att Miltons vila från agilityn får honom att vara lite extra taggad ett tag framöver. Har planerat in träningstävling i slutet av januari så det ska bli roligt, får se hur det går nu när vi inte tränat något.

Jag är ju helt säker på att jag vill köpa häst efter utbildningen så jag hoppas verkligen att Gerd "blir bra nog" för försvaret att de tar henne så jag slipper välja om jag vill ha kvar henne eller inte. Jag kommer inte hinna med två hundar och häst. Och som sagt, jag vill verkligen ha en häst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar