Etiketter

söndag 11 december 2011

In.off. i Borås...

Är sjukt nöjd med Milton efter idag. Båda banorna var enligt domaren klass II banor och jag tyckte att det var riktigt roliga men de hade sina klurigheter. Agilityrundan gick riktigt åt helvete (lockande pipleksaker var en av alla faktorer så nästa gång ska jag ha det med mig) men vippen satt faktiskt, gick lite långsamt men han stannade till den landat och sprang sedan av. Han fick även någon tillfällig fobi för bommen och eftersm det låg en tunnel under kunde jag inte locka på honom så mycket som jag önskar att jag hade gjort. Besparar er dock denna video! ;) Hoppklassen är jag riktigt nöjd med. fick 0 fel på hinder men 1,31tidsfel. Tappar tid på några ställen under banan där jag kunde gjort det bättre men övning ger färdighet. Med mina 1,31 fel slutade vi på en fjärde plats och fick med mig hundgodis, pipleksak och dragkampsleksak hem. Lägger upp videon här. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar