Etiketter

måndag 5 december 2011

Årets sista officiella agilitytävling...

...och vilken lycka. Är riktigt nöjd med vår prestation på tävlingen i lördags (3/12). 5 vägransfel i varje klass och sedan några tidsfel men det är något jag får jobba vidare på. I agility klassen svävar han iväg lite mellan nästan varje hinder vilket kan vara för att han känner att jag är nervös, för att han hellre vill göra något annat eller för att jag styr för dåligt men tog mig som sagt i mål. Fick även en vägran på däcket men det var för att jag ropade på honom precis innan. I hoppklassen tjuvstartade han och jag hann inte med att styra honom annars gick det bra. :) Blev placering 10 av 38 i agilityklassen och 13 av 37 i hoppklassen. Lägger ut filmerna från varje klass.

Agility



Hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar