Etiketter

onsdag 11 september 2013

Vad hände med bloggandet?

Hur som helst är det dags att återuppta bloggandet. Mycket för att dela med mig om mina tränings- och tävlings erfarenheter men också för att dokumentera lite vad som händer i livet ifall jag glömmer anteckna det någon annanstans. :P

Idag har jag iaf hämtat hem mina hundar efter att ha varit iväg på GMU i tre veckor. Jag valde dock tyvärr att avsluta min utbildning då jag dragit på mig smärtor som jag inte vill riskera bli långvariga eller bestående.

Var och besökte My one i stan på väg hem. Hämtade ut min gratis portion av MUSH B.A.R.F VAISTO, du har väl inte missat att du också kan göra det? :) Allt du behöver göra är att besöka  www.mushbarf.se/gratis-maltid och fylla i ditt namn samt emailadress så får du en kupong skickad till dig. Glöm inte skriva ut kupongen om du har möjlighet, vissa butiker behöver ha den utskriven. :) Passa på nu så länge erbjudandet finns kvar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar